ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Новоалексеев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Новоалексеевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
п. Новоалексеевка, ул. Школьная, 1
8 (71445) 51-5-14
novoalekseevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Новоалексеев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Новоалексеевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Педагогикалық кеңестің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары кеңестің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

2024-2025 оқу жылына арналған мектепішілік бақылау жоспары оқу жылына арналған мектепішілік бақылау жоспары

Педагогикалық кеңес отырысының 29.08.2024 жылғы хаттамасы кеңес отырысының 29.08.2024 жылғы хаттамасы

УОКО" Алтынсарин ауданының білім бөлімінің Новоалексеев жалпы білім беретін мектебі " КММ 2024-2025 оқу жылының I тоқсанының қорытындысы

Бақылау мақсаты: білім беру сапасының мектепішілік мониторингі шеңберінде оқу жылының 1 тоқсанының қорытындысы бойынша 1-11 сынып оқушыларының оқу деңгейі мен білім сапасына салыстырмалы талдау жүргізу, пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімсіздігі мен артта қалуының алдын алу және еңсеру, оқыту сапасын арттыру жөніндегі жұмыс жүйесін талдау және түзету.
Ақпарат жинау тәсілі: 2024-2025 оқу жылының 1 тоқсанының соңындағы сыныптар мен пәндер бойынша есептерді жинақтау және талдау, 1-11 сыныптардың электрондық журналдары; сынып жетекшілерімен, пән мұғалімдерімен Оқушылардың әртүрлі топтарымен жұмыс туралы әңгімелер.

2023-2024 оқу жылының 1 тоқсанының қорытындысы бойынша мектепте педагогикалық мониторинг жүргізілді, оның негізгі кезеңдерінің бірі оқушыларды оқыту және олардың себептерін анықтау бойынша педагогикалық ұжымның жұмысындағы кемшіліктерді анықтау мақсатында оқыту сатылары бойынша оқыту мен білім беру сапасын қадағалау және талдау, оқушылардың қозғалысы және олардың сабаққа қатысуы болып табылады.
Мектепте 61 оқушы оқиды.

Мектептің жалпы үлгерімі 63%, сапасы-100% құрады.
2024-2025 оқу жылының 1 тоқсанында үздік оқушылар Адам: 4 адам (2-4 сыныптарда), 5-9 сыныптарда 2 адам.

Бағдарламаны орындау 2024-2025 оқу жылының 1 тоқсанында жұмыс бағдарламасын орындау
Бірінші тоқсанда 8 оқу аптасы қарастырылған. Жалпы, оқу жоспарының пәндері бойынша бағдарламалық материалдың 1 тоқсанда өтуі 2024-2025 оқу жылының басына бекітілген кестеге сәйкес келеді.
Журнал жазбалары жұмыс бағдарламаларындағы жазбаларға сәйкес келеді.
Тексеру кезінде бағдарламалардың өткендігі туралы есепті барлық мұғалімдер уақтылы тапсырды.
Қорытындылар:
Оқу бағдарламалары барлық пәндер бойынша барлық сыныптарда орындалады.

Ұсыныстар

* Пән мұғалімдері екі, үш немесе төрттен бір төрттен тұратын оқушыларға назар аударады. Сабақта оқушыларға саралап қарау, Жеке тапсырмалар беру, консультацияларға шақыру;
* ата-аналар мен сынып жетекшілерін пән бойынша үлгерімі туралы хабардар ету. Журналға және күнделіктерге уақтылы баға қойыңыз.
* сынып жетекшілері ширектің соңғы күндерінде емес, бүкіл кезеңде өз оқушыларының пәндері бойынша жетістіктерге қызығушылық танытады;
* 5-тен 9-ға дейін бағалар апта сайын оқушылардың күнделіктеріне қойылады.
* Оқуға ынтасы жоқ оқушыларды ерекше бақылауға алу.
* Мұғалімдер сабақта оқушылардың сабаққа қатысуын және болмау себебін уақтылы толтырады.
* Сынып жетекшілері оқушылардың сабаққа қатысуын және олардың болмауы туралы белгілерді аптасына 1 рет бақылайды, талдау жүргізеді, журналдың тиісті беттерін толтырады.

Қорытындылар:
2024-2025 оқу жылының 1 тоқсанында 1-9 сынып оқушыларының үлгерімі мен сабаққа қатысу нәтижелерін талдау келесі қорытындылар жасауға және түзету сипатындағы кейбір іс-шараларды белгілеуге мүмкіндік береді:
1. Сынып жетекшілеріне Оқушылардың білім сапасын бақылауды күшейту.
2. Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне оқушының сабақта болмауын және себебін (дәлелді, ауру, кеш) үнемі қою.
3. Сынып жетекшілеріне сабақта болмау себебін уақтылы анықтап, сыныптағы кезекшіге хабарлау.
4. Пән мұғалімдері оқу сапасын арттыру мақсатында пәндер бойынша бір "3" немесе "4" бар оқушылармен қосымша жұмыс жүргізсін.
5. Пәнге танымдық қызығушылықты дамыту мақсатында пәндік апталар, тақырыптық мерекелер, конкурстар, арнайы курстар шеңберінде пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарға әртүрлі деңгейдегі білім алушыларды тартуды жалғастыру.

© 2024. Все права защищены.