ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Новоалексеев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Новоалексеевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области
п. Новоалексеевка, ул. Школьная, 1
8 (71445) 51-5-14
novoalekseevka@altynsarinroo.edu.kz

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Алтынсарин ауданы білім бөлімінің Новоалексеев жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Новоалексеевская общеобразовательная школа отдела образования Алтынсаринского района» Управления образования акимата Костанайской области

МЕНЮ

Тәрбие қызметін мектептің тәрбие қызметі ұйымдастырады, оған мыналар кіреді: мектеп басшысы, тәрбие жұмысы жөніндегі басшының орынбасары, сынып жетекшілері.   Мектептің тәрбие қызметінің негізгі құндылықтары-бала, оның дамуы, баланың ерекше өмірі ретінде балалық шақ, білім беру кеңістігі тұлғаның дамуына ықпал ететін орта ретінде.

Мақсаттар мен міндеттерге сүйене отырып, мектепте әр балаға әр түрлі іс - әрекеттерді таңдауға мүмкіндік беретін білім беру ортасы бар

Мектепте негізгі және қосымша білім берудің келесі мүмкіндіктері қолданылады:

* балалардың зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік белсенділігін ынталандыратын сабақтарда жұмыс істеудің әртүрлі формалары;

  • сабақтарда зерттелетін материалдың адамгершілік және моральдық-этикалық аспектілерін талқылау;

* әдеби шығармалардағы, Тарихи оқиғалардағы, шығармашылықтағы және т. б. тұлғаның рөліне баса назар аудару.;

* сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формаларын қолдану, балалардың өздері мен жолдастары үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге, сондай-ақ олардың жұмысының нәтижесіне ықпал етеді;

* балалардың өз оқу орнына деген патриоттық сезімін тәрбиелейтін әртүрлі мектепаралық жарыстар мен турнирлерге қатысуы;

* мерекелер, конкурстар, жарыстар өткізу;

 

Мектептің тәрбие жұмысы бірнеше бағытта жүзеге асырылады.

1.Танымдық қызығушылықтарды тәрбиелеу-бұл саналы оқу тәртібін дамыту, білімнің беделін көтеру, сабаққа қатысуды бақылау арқылы, стандартты емес сабақтар, пәндік апталар, конкурстар, КВН, ғылыми-практикалық конференциялар, зияткерлік ойындар, сондай-ақ кітапханаларға бару, тақырыптық сапарлар мен экскурсиялар (Отанға) арқылы қол жеткізілетін негізгі жұмыс ретінде оқуға деген көзқарас Жазушылар, мұражайларға және т. б.)

2.Патриоттық тәрбие-бұл балада маңызды рухани құндылықтар мен дәстүрлерді ұстануды қалыптастыру, Отанға деген сүйіспеншілікті, ел мүддесіне қамқор болуды, Отанымыздың батырлық өткені үшін, Қазақстанның әлемдік өркениетке қосқан ғылыми-техникалық және мәдени үлесі үшін мақтаныш сезімін тәрбиелеу. Патриоттық тәрбие қаншалықты бағыттарға бөлінеді:

.Әскери-патриоттық тәрбие (оқушыларда терең патриоттық сананы, Отанға және оны қарулы қорғауға қызмет ету идеяларын қалыптастыру; әскери тарихқа құрмет; әскери қызметке ұмтылу, даңқты әскери дәстүрлерді сақтау және көбейту).

   Батырлық-патриоттық тәрбие (маңызды оқиғалар мен даталарды, орыс жеріндегі батыр тұлғалардың ерліктерін еске алу және ата-бабаларының іс-әрекеті үшін мақтаныш сезімін тәрбиелеу).

 

Ұлттық-патриоттық тәрбие (өзінің кіші отанына деген сүйіспеншілік сезімін, ұлттық дәстүрлер мен мәдениетке құрметпен қарауды тәрбиелеу, өз халқы үшін мақтаныш сезімін ояту).

Азаматтық тәрбие (оқушылардың құқықтық мәдениетін қалыптастыру, нақты азаматтық ұстаным, өз елінде болып жатқан оқиғалар үшін жауапкершілік сезімі және өз халқына саналы және ерікті қызмет етуге дайын болу).

Патриоттық тәрбие келесі жұмыс түрлері арқылы жүзеге асырылады: * Ұлы Отан соғысының ардагерлерімен, Ауғанстан мен Шешенстандағы соғыстарға қатысушылармен кездесулер;

* экскурсиялар, өзінің кіші Отанының тарихи және естелік орындарымен, Қазақстанның киелі жерлерімен танысу;

 * кітапханаларға бару;

* шығармашылық конкурстарға, байқауларға қатысу;

* туған өлкенің, елдің жазушылары мен ақындарының адамгершілік мұрасын зерттеу;

 * Мерекелер, ұжымдық шығармашылық қызмет.

 * интерактивті ойындар, пікірталастар, пікірталастар;

 * волонтерлік қызмет;

3.Көркем-эстетикалық тәрбие сұлулыққа деген қажеттілікті дамытуға ықпал етеді, жеке бейімділіктер мен қабілеттерді жүзеге асырады, өнерге, музыкаға, әдебиетке және т. б. деген сүйіспеншілікті оятады.

4. Адамгершілік тәрбие жалпыадамзаттық құндылықтарды ұғынуға, адамзатқа жеке қатыстылығын ұғынуға, өзінің "Мен"түсінуіне бағытталған. Бұл қарым-қатынас сағаттары, психологиялық тренингтер, сынып дәстүрлерін құру және мектеп сағаттарын қолдау, адамгершілік және этикалық тақырыптар бойынша сынып сағаттары, мектеп сағаттарын ұйымдастыру және аудандық қайырымдылық акцияларына қатысу сияқты іс-шараларды қамтамасыз етеді.

5. Еңбекке тәрбиелеу балаларды әлеуметтік пайдалы еңбекке, тапсырылған іс үшін жауапкершілікке үйретеді, ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытады, басқа адамдардың еңбегімен жасалған материалдық құндылықтарға ұқыпты қарауды қалыптастырады. Бұл мақсатқа еңбекке оқыту сабақтары барысында, сенбіліктер, мектеп аумағын тазалау және абаттандыру бойынша еңбек десанттары, сынып кезекшіліктері мен мектеп бойынша кезекшіліктер өткізу, кабинеттерді көгалдандыру, мектеп кітапханасындағы кітаптарды жөндеу кезінде қол жеткізіледі

6. Дене шынықтыру-сауықтыру және экологиялық тәрбие балаларды салауатты өмір салтына дағдыландырады, адам денесінің Күшін, төзімділігі мен сұлулығын дамытады, табиғат пен қоршаған әлем үшін жауапкершілікті қалыптастырады. Бұл мақсаттарға мектептегі спорттық жарыстарды өткізу және аудандық жарыстарға қатысу, Денсаулық күндерін, спорттық мерекелерді, эстафеталарды, бастауыш мектептегі ойын ауысуларын, сабақтардағы дене шынықтыру минуттарын ұйымдастыру, балаларды спорттық секцияларға, жорықтарға, экологиялық акцияларға тарту процесінде, сондай-ақ салауатты өмір салтын насихаттайтын, дене шынықтыруға қарсы бағытталған сынып сағаттары мен бұқаралық іс-шаралар арқылы қол жеткізіледі темекі шегудің, алкоголизмнің, нашақорлықтың таралуы.

7. Отбасылық адамды тәрбиелеу балалардың әлеуметтенуіне, болашақ ата-аналардың өзін-өзі тануына ықпал етеді, отбасындағы қарым-қатынасты нығайтады, отбасылық құндылықтарға оң көзқарас қалыптастырады. Мұның бәрі балаларға ата-аналармен бірге серуендеу, рыцарьлық пен тектілік туралы сынып сағаттары, жердегі әйел ананың тағдыры арқылы қойылады. Мектепте дәстүрлі түрде Тәуелсіздік күніне, Аналар күніне және 8 наурыз, Отан қорғаушылар күніне, Жеңіс күніне, Балаларды қорғау күніне және т. б. арналған мерекелер өтеді.

Тәрбие жұмысы жүйесінің маңызды бөлігі мектеп дәстүрлерін қалыптастыру және нығайту болып табылады. Мектепте барлық мектеп оқушылары ересектермен бірге қатысатын мерекелер өтеді. Бұл бірінші сынып оқушыларының мерекесі, Мұғалімдер күні, жаңа жыл, Масленица, соңғы қоңырау, бітіру кеші, Ұлы Отан соғысының атаулы күндеріне арналған мерекелер. Мектептің тәрбие жұмысының бағдарламалары:

1. Мектептің тәрбие жұмысының жоспары

 2. Лидер " дебат клубының жоспары

3. ЮИД клубының жұмыс жоспары

4. Жоғары сынып оқушылары кеңесінің жұмыс жоспары

 5. Әкелер кеңесінің жұмыс жоспары

© 2024. Все права защищены.